torsdag 15. august 2013

Bomullsgarn kan noen ganger være helt okay...

Var heldig med været når jeg hadde sommerferie og det ble mye utesitting på verandaen. Da var det kjekt med bomullsgarn i varmen. Ei på facebook (Bittami) har en gruppe jeg er medlem av, og i sommer gav hun oss 7 gratisoppskrifter på kjøkkenkluter. Jeg har strikket fem av mønstrene foreløbig, noen ble jeg så fornøyd med at det ble to av samme mønstret. Har enda mye bomullsgarn igjen, så her blir nok flere kluter frem mot jul. Perfekte julegaver og kjekt å ha i gavekassen generelt. Klutene er for det meste strikket i Tuva som fås på Europris og jeg har brukt pinne nr 3.

Jeg har dessuten brukt opp noe annet restebomullsgarn og laget flere fargerike grytekluter. Det blir nok noen flere slike også til gavekassen. Har brukt nål nr 3,5 og i det tynneste bomullsgarnet har jeg brukt dobbel tråd.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar