søndag 25. august 2013

Bitte små sting...

Kommet igang med to store broderier som jeg planlegger å bruke laaaang tid på. Hurtigruten har nokså små sting, men syes på aidastoff hvor rutene er hullet opp. Elgen derimot, skal syes på linstoff med to tråder garn over en tråd i stoffet. Det gir de minste stingene jeg noensinne har vært borti. Litt uvant, men har bestemt meg at dette skal jeg klare. Ser for meg to nydelige bilder jeg kan være stolt over når de blir ferdige.

Starten på hurtigrutebildet:
 
Har kommet en del videre på hurtigrutebildet. Er nesten ferdig med mønsterark 1 av 8.
 
 
 
Hurtigrutebildet skal bli slik:

 
 
Starten på elgbildet:
 



2 kommentarer:

  1. Å du å du for noen prosjekter du holder på med.Blir spennende å se ferdig resultater.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er to langtidsprosjekter, men jeg gleder meg også til å se dem ferdig. Første gang jeg broderer så store bilder.
      Takk for at du kikket innom. :-)

      Slett