søndag 14. januar 2018

En helg fylt av glede!!

Det hele startet med sensur på masteroppgaven min som har vært veldig forsinket. ENDELIG kan jeg titulere meg som LOGOPED :-)

Resten av helgen har jeg koset meg sammen med familien, drukket vin, strikket, gått tur og feiret søsteren min sin bursdag.

Ukas prosjekter var flere, A&C teppet har vokst til hele 150cm og masse deilig restegarn bare forsvinner mellom fingrene på meg.



 TEMPERATURTEPPET har også vokst og teller nå 14 riller. Det har vært ganske så stabilt vær her i Sandnessjøen disse fjorten dagene, men det kan plutselig endre seg. Det er det som er spennende.

Til slutt har jeg kommet en god del videre på Nancygenseren. Nå har jeg fått ermene på og startet med mønsteret. Herfra tror jeg det vil gå litt raskere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar